czwartek, 3 lipca 2014

#17

Hello :) 

A ja do tej pory nie mogę sobie uświadomić że są wakacje. Co prawna dopiero 4 dzień nie licząc weekendu, ale i tak jakoś tego nie odczuwam :/ Pogoda nie sprzyja a w domu nudno :( Wiecie co można robić w wakacje samemu gdy jest brzydka pogoda? Odpowiedzi w komentarzach :) 

3 dni temu skończyłam 14 lat, no i prezenty oczywiście musiały być! chciałabym pokazać Wam prezent od moich przyjaciółek. 


1

Wiedziały co wybrać haha ;) Podobała mi się ona już od jakiegoś miesiąca no i się w końcu doczekałam chociaż nie spodziewałam się tego że ją dostane :) 

2

Z tym plecakiem też super wybrały, zawsze chciałam mieć taki plecak ale nigdy nie miałam okazji żeby sobie taki kupić.

3

Portfel jak to portfel nic specjalnego ;) Ale też jest śliczny, moje stare portfele wyglądały jak jakaś szmatka do ścierania kurzy ;) no ale teraz to już jest inna bajka :) 

Prezenty są cudowne a ja mam nadzieję że spotkamy się już wkrótce.

Do zobaczenia :) 

2 komentarze:

  1. Nuda w domu też jest fajna. Można wkręcić się w jakąś książkę. Uwielbiam kryminały i nawet kiedy świeci słońce mam książkę w torbie. Polecam wkręcić się w jakiś serial typu Plotkara lub po prostu oglądać filmy! Można też ćwiczyć... Czyli to co tygryski lubią najbardziej. Mel B i Chodakowska? Czas je polubić! :) Można też po prostu przeglądać jakieś artykuły i szukać inspiracji do notek.
    Buziaki, Karolina


    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać zobaczyć plecaczka ! :)
    musisz koniecznie pokazać te 3 prezenty na zdjęciach
    spóźnione , ale - STO LAT , STO LAT

    OdpowiedzUsuń